﷯ ﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯Sexy﷯ ﷯﷯﷯﷯﷯ ﷯﷯﷯﷯﷯﷯ ﷯﷯﷯Rating: 4.2 (683 Ratings)﷯﷯54 Grabs Today. 53667 Total Grabs. ﷯﷯﷯﷯﷯﷯
Get the Code﷯﷯ ﷯﷯ ﷯﷯﷯﷯﷯Green Fumes﷯ ﷯﷯﷯﷯﷯ ﷯﷯﷯﷯﷯﷯ ﷯﷯﷯Rating: 4.3 (197 Ratings)﷯﷯53 Grabs Today. 37229 Total Grabs. ﷯﷯﷯﷯﷯﷯Get the Code﷯﷯ ﷯﷯ ﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯Playboy﷯ ﷯﷯﷯﷯﷯ ﷯﷯﷯﷯﷯﷯ ﷯﷯﷯Rating: 4.1 (658 Ratings) CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Wednesday, April 8, 2009

Akiviti 5



Aktiviti yang memberi kesan ke terlusuk kalbu.




Aku nak cerita pasai kami semua pi rumah kanak-kanak Nur Salam di Chow Ckit KL. Semasa kami ni nak pi , kami semua bangun awai pagi( 4 pagi) sebab semangat nak siapkan sarapan untuk kanak-kanak di Nur Salam walaupun tak seberapa tapi best dan sedap, kalau nak tau sapa buat sudah tentulah Cabai, Din dan Pito..pandai kan depa masak kalah perempuan tu..kepada perempuan yang tak ada colon lagi boleh pilih depa ni semua tak rugi tau pandai , rajin, rupa pun ada..hahaha aku garau je kepada kawan-kawan aku yang dikasihi sekalian yang la marah tau , Kepada Pia , Nik , Liza , dan Ting terima kasih semua sebab sedia juadah tengahari yang sedap untuk kami semua..kenangan makan bersama tak kan aku lupa sampai bila-bila dalam sejarah tu…kalau nak tau sebab apa hanya group aku dan Kami sahaja yang tau … so pada yang lain jangan marah erk.


Semasa di sana kami membuat akitviti yang best lagi berilmiah iaitu mewarna ( untuk kanak-kanak yang berumur 7 tahun ke bawah ) , silang kata, sesi perkenalan , simpulan bahasa dan LDK ( Latihan dalam kumpulan ). Kanak-kanak ini memang memberikan kerjasama yang baik , tambah pula sikap dady mereka yang cool dan peramah memang tak rugi kita orang semua pi sama. Walaupun kanak-kanak ini sonok dan gembira di dalam kawasan Ruman Nur Salam tetapi dalam hati aku ni terasa kegusaran memikirkan nasib kanak-kanak ni yang hidup dalam kawasan black area tentulah sedikit sebanyak memberi kesan kepada mereka.Bila dady ( pengasuh Nur Salam ) memberi tau kami sebenarnya mereka ini adalah kanak-kanak yang berisiko tinggi dan tertubuhnya rumah ni untuk mengelakkan mereka tergerumus dalam kancah jenayah . aku bersyukur kepada tuhan bahawa nasib aku ini lebih baik daripada mereka rupanya.



0 comments: