﷯ ﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯Sexy﷯ ﷯﷯﷯﷯﷯ ﷯﷯﷯﷯﷯﷯ ﷯﷯﷯Rating: 4.2 (683 Ratings)﷯﷯54 Grabs Today. 53667 Total Grabs. ﷯﷯﷯﷯﷯﷯
Get the Code﷯﷯ ﷯﷯ ﷯﷯﷯﷯﷯Green Fumes﷯ ﷯﷯﷯﷯﷯ ﷯﷯﷯﷯﷯﷯ ﷯﷯﷯Rating: 4.3 (197 Ratings)﷯﷯53 Grabs Today. 37229 Total Grabs. ﷯﷯﷯﷯﷯﷯Get the Code﷯﷯ ﷯﷯ ﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯Playboy﷯ ﷯﷯﷯﷯﷯ ﷯﷯﷯﷯﷯﷯ ﷯﷯﷯Rating: 4.1 (658 Ratings) CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Thursday, April 9, 2009

sikap Peribadi Dr dari kaca mata aku

Bagi aku dr Kamariah seorang yang tegas masa dia mengajar aku dalam subjek TEORI kESUSASTERAAN . Tapi yang best tu Dr aku tak payah jawab soalan pertengahan guna tangan guna mulut ja sudah dapat 15 markah.

Jika dilihat dari segi penulisan dia membest banyak karya-karya yang bercirikan ketuhanan contohnya mencari kamil.

selain itu Dr seorang yang teliti dalamseni penulisannya mana taknya dia sanggup menghasilkan sebuah novel selama 5 tahun semata-mata hendak kan novel tersebut benar-benar berkualiti. tapi aku tak boleh la bagi tau pasai nivel tu lagi sebabnya dalam proses lagi. nanti dah siap aku nak bacalah mesti bestkan.

kepada Dr aku ucapkan selamat perjaya dalam perjuangnya ,mungkin satu hari nanti aku akn jejak langkahnya

0 comments: